دلم رو شکست س

دلم رو شکست س

این دفعه هم مثل همیشه دلمو بد شیکوندی واخرش هم گفتی گناه خودته که مجبورم میکنی دلتو بشکنم                                           من که معنی این حرفتو هیچ وقت نفهمیدم مگه واسه شکستن دلی ادم مجبور هم میشه                                                               حالا که به گذشته فکر می کنم میبینم از اول هم منو دوست نداشتی نمی دونم  چند ساله با این نفرتی که بهم داری هنوز چرا با منی زندگی بی عشق مثل غذای بی نمک است که حال ادمو به هم میزنه همین الان از پنجره اتاقم یه ستار میبینم که داره سو سو میزنه کاش من هم پیشش بودم از همه به خصوص تو وحرفات دور بودم                                         


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 25 فروردين 1392برچسب:دلی که شکسته -بعد دل تنگی- قاتل عشقم س, ] [ 9:30 ] [ سونیا ]
[ ]