چت ایرانی

چت ایرانی

 

پسر . سلام خوبی مزاحم نیستم                                                                                 دختر . سلام خواهش میکنم asl plz /                                                                           پسر . تهران /وحید/26 و دختر . تهران / نازنین  پسر . چه اسم قشنگی اسم مامان بزرگ من هم نازنینه                                                 دختر . مرسی شما پسر . بله شما چی ازدواج کردین                                                                                دختر. نه منم مجردم راستی تحصیلات تون چیه                                                              پسر . من فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه mit امریکا دارم .شما چی                                دختر . من فارغ التحصیل رشته ی گرافیک از دانشگاه سرین فرانسه هستم                         پسر . وای چه عالی واقعا از اشنایی تا خوشحالم                                                           دختر . من هم همین طور راستی شما کجای تهران هستین                                             پسر . من بچه تجریشم شما چی                                                                                دختر . خونه ما هم اونجاست شما کجای تجریش می شینید                                            پسر . خیابون در دختر . ما هم خیابون در بندیم شما کجاشی                                                                  پسر خیابون در بند . خیابون......کوچه.......پلاک.......... شما چی                                      دختر . میشه اسم فامیلی بدین                                                                                  پسر . من حسینی هستم  چطور                                                                              دختر . وحید توی / خجالت نمی کشی داری چت میکنی /تو که گفتی با زنت می خای بری قسطای عقب مونده خونرو بدی / مکانیکی رو ول کردی نشستی داری چت میکنی               پسر . عمه ملوک شمایین / چرا از اول نگفتی راستش راستش می خواستم دیشب بگم امروز با فریده...... اخه می دختر. اخه چی /حالا تو ادمای چت ادرس خونه منو میدی / میدونم به فریده چی بگم             پسر . نه عمه جان .تو رو خدا به فریده چیزی نگین پوستمو میکنه در عوض منم چیزی به عمو فیروز نمی دختر اووووووووووو باشه چیزی نمی گم تو هم اسم عمو فیروزت رو وسط نکش راستی باید برم عمو فیروزت اومد بای...........                                                                                پسر . باشه عمه ملوک بای ........... 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:چت - چت ایرانی - چت دختر وپسر, ] [ 13:55 ] [ سونیا ]
[ ]