حقیقت های تلخ زندگی خوم

حقیقت های تلخ زندگی خوم

 

این پست از زندگی شخصی منه ولطفا کسی کپی نکنه منتظر بقه اعتراف ها باشید                                                                                                                                                                                                                                                                                             دیروز رفتم به یه فروشگاه لوازم بهداشتی میگم روغن بچه دارید                                                                    فروشنده .... بایه نیش خند میگه نداریم ولی کلا تو دنیا چیزی به اسم روغن بچه نیست                                       من       
   

 

 

یه بار هم کل خانوم های فضول همسایمون ریختن خونه ما منم تو اتاقم سر لب تابم نشستم دارم وب گردی میکنم که اول فک کردم زلزلس ولی بد دیدم از اونم بد تره یکه ه از همه فضول تر بود وارد اتاق شد بقه هم پشت سر اون ومامان بیچارم هم در اخر میگم چی شده میگن اومدی لب تابتو ببینیم داری چیار مینی یکی میپرسه عکس  داری نشون بده یکی می پرسه اهنگ جدید چی داری من میگم دارم وب گردی میکنم که یکیشون میگه کجا تو که اینجای اصلا وب چیه وکلی سوالات بی جواب من دیگه هنگ  کرده بودم                                                                                                     من                    
همسایه های فضول 


 

 

سلام اعترا فهای جدید اومد ونظر هم بیاد بهتر این یه تهدیده جدی بگیرید خوب میشه

 این تابستونSun امسال منو خانوادم واسه چند روز رفتیم مسافرت وتو راه برگشت به یکی از فامیل های دور سر زدیم من که سرم بعد از چند ساعت مسافرت ونشستن در ماشین مثل شکول شده بود بعد از شام رفتم که بخوابم و۲ دقیقه نگذشت گه خوابم برده نصف شب مثل دیونه ها از جام پریدم ودیدم خونه اصلا شبیه خونه ما نیست من کلا اون روزو یادم نمیاومد که کجا هستم وفک میکردم که منو دزدین یا اتفاق بدی افتاده بعد از نیم ساعت گریه و...تازه فهمیدم که کجا هستم خدا رو شکر اون موقع همه خواب بودن وکسی از من وکارام خبر دار نشد وگر نه بد جور ضایع میشدم

 
من همین چند روز پیش بود که حال وحوصله درستو حسابی نداشتم ومیخواستم اخر هفته یه جایی برم ولی کجا نمیدونستم که یکی از دوستام اس ام اس داد که یه جایی مثل بهشت برات سراغ دارم منم کلی هیجان زده شدم وبهش زنگیدم که کجاست اونم کلی تعریف کرد که اگه برم اون قدر خوشم میاد که دیگه بر نمیگردم من پریدم تو حرفش وگفتم حالا بگو کجاست اونم گفت هندوستان اونجا گاوهارو خیلی دوست دارن و......Tornadoبله دیگه دوستان من دوست زمان تنهای وغم هستن واصلا سر به سر کسی نمیزارن


نظرات شما عزیزان:

النا
ساعت11:23---29 ارديبهشت 1393
سلام وب نازی داری اگه تونستی ب من ی سر بزن

advd
ساعت21:00---21 فروردين 1393
سلام درود بر سونیا بانو عزیز
ارزوی بهترین زندگی رابرات خواستارم...
نمی دوانم در نظرت چه چیزی را نیک خوب میپنداری -همان هارا برایت خواستارم....
شیری..عدنان شیری


عدنان شیری
ساعت22:27---1 فروردين 1393
سلام خوبی خسته نباشی
امیدوارم امسال پربرکت تر شاد تر باشه برای خودتو خوانوادت
خوش بگذره -بهرین را که تو درنظر داری برایت خواستارم


PARSE
ساعت8:58---26 اسفند 1392
پیشاپیش عید نوروز بر شما و ایرانیان عزیز مبارک سالی خوش و خرم داشته باشید پیروز ایران وایرانی






عدنان شیری
ساعت21:04---16 اسفند 1392
مهم اینه که گذشتو امسال سالدیگریه
سلام خوبید سلامتید خوشید امید وارم امسال سال پربرکتیرا داشته باشید
دور از بلا ونزدیک شادی
بهترین ها را براخود خوانوادتون خواستارم
**

تکثیر تو در هر ثانیه ای از زندگی ام یعنی
قشنگترین تکراری که هیچوقت تکراری نمی شود !


عدنان شیری
ساعت19:12---23 بهمن 1392
سلام خسته نباشید قالب جدید مبارک-مطالبی زیبا قشنگ باحالی رو گذاشتید خسته نباشد---((ازدست شما ودوستاتون --اره خدارحم کرد که شب بوده خوابیده بودن...خدا نگه دارتون

تو...
اگه روزی تهدیدت کردند.بدون در برابرت ناتوانند.
اگه روزی خیانت دیدی.بدون قیمتت بالاست
اگه روزی ترکت کردند.بدون با تو بودن لیاقت می خواهد.
مرغ خانگی که برای یافتن غذا مشغول کندوکاو زمین بود دانه را دید ودر یک چشم به هم زدن ان را خورد...
انسان هایی که ازحرکت و رشد می ترسند به وسیله زندگی بلعیده می شوند .


نفس
ساعت17:36---16 بهمن 1392
وبلاگت خیلی خوبه

ريحانه
ساعت11:50---14 بهمن 1392
سلام .خخخخخ خدا به دادت برسه

zahra
ساعت11:29---14 بهمن 1392
سلام وب خوبي داري گلم به من هم سربزن.

فرزانه
ساعت12:32---12 بهمن 1392
دلم تنگ شده براے روز هاے کودکے...


که بهانه ے گريه ام داشتن يک عروسک بود...


نه يک آدم...
بهم سربزن!نظرم یادت نره


پویا قاسمی
ساعت9:26---9 بهمن 1392
مطالب عالی
قالبت حرف نداشت
دمتون گرم 9398809191


عدنان شیری
ساعت19:26---1 بهمن 1392
سلام خدمت شما مدیر محترم خسته نباشید-تاسفانه امروزا زیاد وقت ندارم بعضی وقتامیتونم بیام امید وارم همیشه سربلند و پیروز باشید-**

به سلامتی همه آدمایی که توی دریای مردونگی غرق میشن ولی از روی پل نامردی رد نمیشن.!

درپناه خدا باشید-منتظر مطالب بعدیتونم


پاسخ:سلام وقت کم داری ولی خوشحال میشم همیشه کامنتتو ببینم


فرزانه
ساعت13:55---28 دی 1392
ديگر نه "شلوار پاره" نشانه ي "فقر" است ....

نه "سکــوت" علامت "رضــايت"....

دنــيـــــــــــــــاي غـــريـبـيــست

ارزشـــــــــــها "عـــــــــــــــــــوض" شـده اند

و "عـــــوضــــــــــي هــا"، بــا ارزش....




روزی روزگاری
ساعت23:28---26 دی 1392
سلام خدمت مدیر محترم**روزگار خوبیرو برات ارزومندم**کل اب اقیانوس هم نمی تواند یک قایق را غرق کند مگر اینکه در ان رخنه کند-همین گونه انسان های منفی دنیا قادر نیستند شما را تحقیر کنند مگر اینکه بگذارید بهدرونتان وارد شوند****درپناه خداوند باشید**

حمید
ساعت12:44---18 دی 1392
خخخخخخخخخخخ


روانسر-شیری
ساعت12:11---18 دی 1392
سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ--**خسته نباشید اینبارم مطالب قشنگو خوب بودن**
منتظر مطالب بعدی هستم****
****
همیشه دعا کنید چشمانی داشته باشید
که بهترین هارا در ادمها ببیند
قلبی که خطا کار ترین هارا ببخشد
ذهنی که بدی هارا فراموش کند
وروحی که هیچ گاه ایمانش را به خدا ازدست ندهد***درپناه خدا باشید**


اميرزاده
ساعت0:15---18 دی 1392
سلام وبلاگتو لينك كردم منتظر لينكت هستم

شیری
ساعت10:51---17 دی 1392
سلام درود فراوان برشما مدیر محترم وبلاگ***خسته نباشید مطالب اینبارهم عالی بودند دستتون درد نکنه**منتظر مطالب بعدی هستم***واینکه یه مدتیه نمی دونم بعضی از وبها نظرات رو نمی فرسته-یه خرابه؟
بحرحال موفق پیروز باشید******در اینجا هم تولد اقا یاسینو تبریک میگم***


روزهای فراق در راه است
کوله باری باید بست
و باری از روی دوش خاطرات کودکیمان باید برداشت
که قامتش دارد خمیده می شود این روزها
***درپناه حق***


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ دو شنبه 16 دی 1388برچسب:, ] [ 13:23 ] [ سونیا ]
[ ]