عنوانش چي باشه

عنوانش چي باشه

سلام به همه که از این و ب بازدید دارن لطفا به چندمورد توجه کنید                 

1. کپی برداری  وهر کاردیگه ازاده فقط با ذکر منبع باشه خوشحال میشم

۲. لطفا نظر تبلیغاتی نذارید چون همه خذف میشه                                                    ۳.با نظر های توهین امیز هم برخورد میشود لطفا نظرهادر مورد وب باشه                                                  ۴.وکسانی هم که مایل به تبادل لینک هستن منو لینک کنن ولینکه خودشون روهم ثبت کنن به جز فروشگاه ها چون لینک انها هم خذف میشه

                                                                                                                                           



نظرات شما عزیزان:

advd
ساعت10:14---28 فروردين 1393
سلام سونیا بانو شیری هستم اگه این نظرم اومد خبرم کنید نمی دونم چرا هرچی نظر میزارم نمیاد...

آناهیتا
ساعت13:03---12 فروردين 1393
سلام عزیزم خوبی؟؟؟گلم خوشحال میشم به منم سر بزنی ارادتمند شما آناهیتا.

فرزانه
ساعت9:36---3 بهمن 1392
یه جایی هست توی زندگی که دلت گرفته ولی مجبوری بخندی وشاد باشی...
بهش میگن اوج بدبختـــــــــــــــــــــــــ ی...!
آپم ...


علی ده بزرگی
ساعت10:27---10 دی 1392
سلام عزیزم به وبلاگ خوبت آمده اممن شما را لینگ کرده ام*شما من را لینگ بکن*عریزمم!تقدیم به شما دوست عزیز

ریحانه
ساعت12:19---9 دی 1392
آپم عزیزم
منتظرتما...
نظریادت نره
خیییییییلی خوشحال میشم بیایی


امیر علی sooti
ساعت10:06---4 دی 1392
یه سایت دیدین ک این همه شرط و شروط نداره ..... خوب ک نمیخوای شوهر کنی و خدابه داد شوهرت برسه با این همه شروط..... دختر احمدی نژادم این همه قر نمیومد....

ali
ساعت7:36---24 آذر 1392
سلام هم عکسهات باحاله هم مطالبات میلینکمت ..بلینکم
تا بعد!!!!http://loxblog.com/images/smilies/smile%20(25).gif


کیوان منصوری
ساعت18:21---19 آذر 1392
عزیزم هنوز هم منتظرتم حتما به من سر بزن

کیوان منصوری
ساعت17:25---19 آذر 1392
سلام عزیزم من لینکت کردم که بتونم راحت هر روز بهت سر بزنم آدرسو درست کردم منتظرتم گلم .

کیوان منصوری
ساعت10:30---19 آذر 1392
سلام عزیزم آدرس رو درست کردم از اینکه چند روزی به شما سر نزدم ببخشید مسافرت بودم . عزیزم وبلاگت داره خیلی قشنگ میشه اینو جدی میگم . منتظر اومدن شما هم هستم گلم .
لام ممنونم فک کنم باز هم اشتب شده ادرس هنوز ارور میده که وبلاگ حذف شدهپاسخ:


Kh
ساعت22:38---17 آذر 1392
کسی میگوید سر خود بالا کن
به بلندا بنگر، به بلندای عظیم
به افق های پر از نور امید
و خودت خواهی دید
و خودت خواهی یافت خانه دوست کجاست
خانه ی دوست در آن قلب پر از نور خداست
و فقط دوست، خداست !
تقديم به شما سونياي نازنين
ببخشيد ديرشد اما بالآخره اومدم بازديدتون راپس بدم.


کیوان منصوری
ساعت15:40---15 آذر 1392
سلام بابت پیام قبلیم ببخشید وقتی دیدم پیامم تایید نشده خیلی ناراحت شدم منتظر سرزدن شما به وبلاگم هستم من هر روز مزاحم شما می شم خوشحال میشم که شما به من سر بزنید
سلام ممنونم که مییاین وبا نظر خوبتون خوشحالم میکنید منم خواستم به وبتون سر بزنم ولی ارور داد که وبلاگ حذف شده ادرس دیگه بدین حتما مییامپاسخ:


کیوان منصوری
ساعت17:27---14 آذر 1392
سلام من سری قبل از وبلاگتون تعریف کردم ولی نظرم رو تایید نکردید امروز میخوام بگم که واقعا مدیریتتون خیلی ضعیفه با این روش وبلاگتون هیچ پیشرفتی نداره
پاسخ:سلام مدریت اون قدر که فک میکنی ضعیف نیست نظر شما هم تایید شده بود ولی به خاطر یک کلیک اشتباهی خذف شد که این قدر اعبانی شدن نداره


یخ فروش
ساعت11:12---12 آذر 1392
برای "تظاهر" به دلبستگی دیگر بهانه‌ای ندارم!

چقدر غریب و مبهم.....

چه حس مشکوکی !!!

من و او دیگر "ما" نیستیم... و من حتی دلتنگش نمی‌شوم

انگار تمام آن روزها کابوس شکنجه‌ای مزمن برای روح بی قرار و سر کش من بود

مثل پرنده‌ای فراری از قفس

احساس رهایی می‌کنم


hamid
ساعت13:59---7 آذر 1392
سلام دادا
سایت خوبی داری ؟؟؟
من سایت شما رو لینگ کردام ممنون میشم منو هم شما لینگ کنید مر30


یگانه
ساعت17:31---6 آذر 1392
سلام عزیزم...ممنون ازتوجهت...وب خیلی خوبی داری...بازم سربزن وخوشحالم کن...

وحید
ساعت23:57---1 آذر 1392
سلام خوبی؟؟؟؟؟؟
ممنون که به وبم سر زده بودی
وب تو هم قشنگه اگه خواستی بیا تبادل لینک کنیم


شميم
ساعت16:05---30 آبان 1392
سلام. خوشحالم از اين كه به وبلاگم اومديد و نظر گذاشتيد. شما لطف داريد. من هم از وبلاگتون خوشم اومد. موافقيد تبادل لينك كنيم؟

saber
ساعت15:49---30 آبان 1392

وبت خیلی عالیه


محمد ردایی
ساعت15:44---30 آبان 1392
عرض ادب
وقت شما بخیر
لینکت کردم این تنها نشونی من در وب شما


مهدی درزی عباسی
ساعت15:15---30 آبان 1392
عالی بود بخشید ی سوال داشتم نویسنده ی این وبلاگ کیه و اسمش چیه
نویسندش همونی که برات نظر گذاشته من سونیا اگه با مروگرفایر فاکس بیای بهتر باز میشهپاسخ:


=====
ساعت11:12---28 آبان 1392
سلام وب زیبای دارید اگه با تبادل موافقید خبر بدید لطفا

شراب عشق
ساعت20:36---19 آبان 1392
سلام سرزدم بهتون با چ اسمي لينك كنم؟؟؟خبربده

عاشق تنها
ساعت16:14---19 آبان 1392
سلام اومدم و به وبلاگ خوبت سر بزد.با تبادل لینک موافقم خواستی لینکم کن و بهم خبر بده تامنم لینکت کنم ک هرروز به هم سر بزنیم

علی خان
ساعت1:41---15 آبان 1392
سلام عالی بود با افتخار لینکتون کردم افتخار بدید لطفا لینک کنید ممنون بازم میام از این به بعد عزیز
سلام ممنونم ولی ادرس نزاشتی ادرستو بزار حتما لینک میشیپاسخ:


علی خان
ساعت1:39---15 آبان 1392
سلام عالی بود با افتخار لینکتون کردم افتخار بدید لطفا لینک کنید ممنون بازم میام از این به بعد عزیز
سلام ممنونم ولی ادرس نزاشتی ادرستو بزار حتما لینک میشی


مهدی
ساعت10:17---6 آبان 1392
مطالبت خوفه
میسی دستت درد نکنه
اگه بتونی این کدهای زیبا سازی موس رو برداری خیلی بهتر می شه


بهزاد
ساعت19:07---3 آبان 1392
عالیه خوشم اومد

SaeiD
ساعت11:56---19 مهر 1392
پاسخ:قربونت خواهش.بازم سر بزن بازم آپم

امین
ساعت17:43---30 شهريور 1392
سلام

از کروم و یا فایرفاکس استفاده کنی تصاویرو میبینی.

با چه اسمی لینکت کنم؟


Mana
ساعت14:27---26 خرداد 1392
سلام مرسی که اومدی پیشم با افتخار لینک شدی سونیا جانپاسخ:ممنونم عزیزم حتما لینک میشی

Mana
ساعت20:12---23 خرداد 1392
سلام عزیزم
به منم سر بزن دوست داشتی لینکم کن.


پرشین چت
ساعت10:14---16 خرداد 1392
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری عزیزم خوشحال میشم به وبلاگ ما هم بیای
پاسخ:سلام وب شما هم خوب بود باز هم منتظرم


arash
ساعت0:05---25 ارديبهشت 1392
سلام سونیا...سونیا منو درست لینک نکردی وبم بازنمیشه اگه میشه درستش کن

محمد
ساعت12:14---24 ارديبهشت 1392
خیلی ممنون سونیا جون لینک شدی

arash
ساعت23:57---23 ارديبهشت 1392
سلام وب خیلی قشنگی داری . خوشحال میشم به منم سربزی مطئنم مطالبم خیلی به دردت میخورن

محمد
ساعت21:42---23 ارديبهشت 1392
سلام وبلاک زیبایی داری سونیا اکر مایلی تبادل لینک کنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1388برچسب:, ] [ 11:57 ] [ سونیا ]
[ ]